Kategorije
Novosti Press

Istraživanje mišljenja javnosti Cresa i Lošinja

Istraživanje tržišta je ključni dio bilo kojeg komunikacijskog procesa, pa tako i svih komunikacijskih aktivnosti projekta „PROJEKT POBOLJŠANJA VODNOKOMUNALNE INFRASTRUKTURE AGLOMERACIJA CRES, MARTINŠĆICA, NEREZINE, MALI I VELI LOŠINJ“.

Za potrebe provođenja komunikacijskih aktivnosti projekta „PROJEKT POBOLJŠANJA VODNOKOMUNALNE INFRASTRUKTURE AGLOMERACIJA CRES, MARTINŠĆICA, NEREZINE, MALI I VELI LOŠINJ“ provedeno je prvo od 2 planirana istraživanja mišljenja javnosti. Osnovni cilj istraživanja je utvrđivanja svijesti ciljne javnosti o projektu na početku obavljanja komunikacijskih aktivnosti.

Istraživanje percepcije i spoznaje lokalnog stanovništva projektu „PROJEKT POBOLJŠANJA VODNOKOMUNALNE INFRASTRUKTURE AGLOMERACIJA CRES, MARTINŠĆICA, NEREZINE, MALI I VELI LOŠINJ“  provedeno je od 8. do 15. listopada 2020. godine.

Ovo inicijalno istraživanje pokazalo je očekivano nisku razinu informiranosti o projektu, ali i visoku razinu interesa kod lokalnog stanovništva. Ispitanici su izrazili želju i potrebu da budu bolje i detaljnije informirani o ciljevima projekta te o aktivnostima koja će se u sklopu istoga provoditi.

Istraživanje je također pokazalo da je lokalno stanovništvo slabo upoznato sa načinima funkcioniranja sustava odvodnje te vodoopskrbe te što oni točno podrazumijevaju – sukladno tome slabo su upoznati sa strukturom računa za vodne usluge koje plaćaju.

Sve ovo incira jasnu potrebu za komunikacijskim, informativnim i edukativnim aktivnostima  usmjerenima na lokalno stanovništvo.